مصاحبه آرشیو خبر ها
عدم گلزنی رونالدو ؟ امیدوارانه لبخند بزنید

عدم گلزنی رونالدو ؟ امیدوارانه لبخند بزنید

كریستیانو رونالدو را از زمان پیوستنش به یووه تا آخرین دیدار بیانكونری‌ها مقابل لاتزیو به دقت زیرنظر گرفته‌ام. تأثیرگذاری و هماهنگی او با تیم روند رو به رشدی دارد و آهنگ هجومی تیم با حضور او به شدت خطرناك شده است. نباید هیچ تردیدی داشت كه او رفته رفته و به زودی با جا افتادنِ بیشتر در تیم، به شرایط مطلوب و همیشگی‌اش دست پیدا خواهد كرد.

 

جملات بالا، اولین صحبت های چیرو فِرارا مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس در سالهای 1994 تا 2005 + سرمربی یووه در فصل 2010‐2009 در گفتگو با Corriere of Turin در رابطه با کریس رونالدو بود.

 

او در ادامه گفت:

 

شاید آمار گلزنی او در یوونتوس مثل زمان حضورش در اسپانیا نباشد اما از همین حالا باید 25 یا 26 گل در این فصل را برای او كنار گذاشت. وضعیت فوتبال در ایتالیا با سایر كشورها متفاوت است و ویژگی‌های خاص آن تنها به حضور مدافعان قدرتمند محدود نمی‌شود. اینجا برای چگونه بازی كردن در هر بازی میز تاكتیك‌های فراوانی اتخاذ می‌شود و شاید یك مهاجم به راحتی نتواند در هر بازی شانس‌های فراوانی برای گلزنی پیدا كند.

 

فرارا ادامه داد:

 

رونالدو یك فوتبالیست حرفه‌ای و استثنایی است و همین نیز باعث می‌شود در مقابل نگرانی‌های ایجاد شده در خصوص عدم گلزنی‌اش در دو بازی نخست یووه در سری A امیدوارانه لبخند بزنم و هیچ نگرانی نداشته باشم.

 

او در رابطه با دیبالا نیز گفت:

 

در مورد وضعیت دیبالا نیز باید به تفكرات تاكتیكی سرمربی تیم توجه كرد. در سیستم 3‐3‐4 دیبالا حتماً باید یكی از سه نفر جلو باشد؛ همانطور كه در سیستم 1‐3‐2‐4 نیز میرالم پیانیچ باید یكی از سه نفر پشت مهاجم نوك باشد.

 

الگری:

 

نباید از یاد برد كه الگری در حال مطالعه بر روی توانمندی بازیكنان و تطبیق آنها با تاكتیك‌های مدنظرش است و مثل همیشه به زودی راه‌حل‌ها و تمهیداتش را به همه نشان خواهد داد. تفكرات تاكتیكی الگری در 4 فصل گذشته همیشه موفق بوده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: